Etykiety

niedziela, 5 stycznia 2014

Kilka słów o mnie i o moim blogu.

Jest to pierwszy post umieszczony na blogu, tak więc wypada pokrótce przedstawić siebie i zarys, o czym będą kolejne wpisy.



Mam na imię Natalia. Dowód osobisty posiadam już od kilku lat. Nie wstawię tutaj swojego zdjęcia, bo nie czuję potrzeby ukazywania światu kim jestem i jak wyglądam. Jednakże w kilku słowach opiszę siebie, to jak wyglądam, co lubię, czego nie, jakie jest moje hobby itd. Mój wygląd jest przeciętny, niczym szczególnym nie wyróżniam się z tłumu innych ludzi. Jestem wysoką, farbowaną brunetką z niebieskimi oczami z kilkoma nadprogramowymi kilogramami niestety. Interesuję się modą, wizażem, gotowaniem, kinem i literaturą. Uwielbiam wszelkiego rodzaju komedie (nie tylko te romantyczne), horrory i filmy psychologiczne. Jestem także fanką seriali i spędzam mnóstwo czasu na oglądaniu kolejnych odcinków. Książki to także jedna z moich pasji. Kocham wieczory spędzone na fotelu, owinięta ciepłym kocem, siedząca z kubkiem gorącej herbaty  w jednej ręce i z książką w drugiej. Najchętniej sięgam po książki psychologiczne, dramaty, romanse i książki o zabarwieniu erotycznym. Uwielbiam także modę i wszystko co z nią związane. Z uwagą śledzę najnowsze trendy i wprowadzam niektóre z nich do mojej garderoby. Jednym z moich ulubionych zajęć jest stylizacja paznokci. Uwielbiam malować pazurki sobie, siostrom i koleżankom, wymyślać nowe wzory, ozdabiać paznokcie różnego rodzaju brokatami, pyłkami, cyrkoniami... Lubię też przebywać w kuchni, moją specjalnością są ciasta i różnego rodzaju desery. Mam kilka zalet (punktualność, lojalność, odpowiedzialność, obowiązkowość, ) i jeszcze więcej wad (lenistwo, skąpstwo, upartość, kapryśność, nieśmiałość i wiele wiele więcej). W tym momencie to chyba tyle o mnie. Nie będę się więcej rozpisywać, bo podejrzewam, że i tak niewiele osób (jeżeli w ogóle ktoś) to przeczyta.

Chciałabym jednak w kilku zdaniach przedstawić koncepcję mojego bloga. Będzie on ściśle powiązany z moimi zainteresowaniami, a więc będzie trochę o modzie, urodzie, gotowaniu, odchudzaniu (nieodłącznym elemencie mojego życia), życiu, istnieniu, egzystowaniu...

Zapraszam niedługo na kolejnego posta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz