Etykiety

poniedziałek, 6 stycznia 2014

ODŻYWKA DO PAZNOKCI EVELINE - PAZNOKCIE LŚNIĄCE I TWARDE JAK DIAMENT

Dzisiaj chcę przedstawić swoją opinię na temat odżywki Eveline Cosmetics, Paznokcie lśniące i twarde jak diament. Jest to wzmacniająca odżywka, która ma za zadanie zabezpieczyć paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Preparat znajduje się w 12ml opakowaniu i kosztuje ok. 11zł (ja kupiłam niedawno za 8zł na promocji w Rossmannie). 



Skład:
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride/ Trimellitic Anhydride/ Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua (Water), Formaldehyde, Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/ Fumaric Acid/ Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI 77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder 

Sposób użycia:  
Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, ponieważ każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci.


Moja opinia:
Używam odżywki od miesiąca. Wcześniej moje paznokcie były w opłakanym stanie. Ciągle się łamały i rozdwajały. O zapuszczeniu paznokci nie było mowy. Stosowałam różnego rodzaju odżywki i tabletki wzmacniające paznokcie, ale skutki były marne, jeżeli w ogóle były. Dopiero teraz znalazłam coś, co naprawdę działa. Ta odżywka to mój NUMER 1 ! Moje paznokcie się wzmocniły, są twarde, przestały się rozdwajać i łamać. Wydaje mi się również, że moje paznokcie teraz szybciej rosną. Po nałożeniu nadaje bardzo ładny kolor, ale też świetnie sprawdza się jako baza pod lakier. Dodatkowym plusem jest cena i dostępność. Odżywkę można nabyć w większości drogerii za ok. 11 zł. Czytałam wiele opinii innych dziewczyn na temat owego kosmetyku i zdania są podzielone. Część uważa to za absolutny hit, druga część ocenia produkt bardzo krytycznie. W każdym bądź razie ja żadnych wad nie widzę i jestem zachwycona poprawą kondycji moich paznokci. Uważam, że warto wypróbować coś na własnej skórze zanim wyrazi się swoje zdanie. Moje już znacie. Odżywka Eveline na pewno zagości u mnie na dłużej.


Polecam! :-)

2 komentarze:

  1. też ją używam :) na podsumowaniu grudnia u mnie możesz zobaczyć jak bardzo kocha moje paznokcie :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie też ją pokochały :) Wysoka jakość za niską cenę :)

      Usuń